donderdag 26 maart 2015

Tonyskitchennl, culinaire belevenissen van een foodie


Elke dag worden er nieuwe blogs gestart. Tonyskitchennl is er een van. Waarom dan toch weer een blog over eten, drinken en koken?
Omdat ik graag mijn passie deel met iedereen die daarin is geïnteresseerd. Dus alle foodies van de wereld, maar wellicht juist de mensen die van lekker eten houden en niet weten hoe dat klaar te maken is deze blog nog leuker, want je Tonyskitchennl ook in jouw eigen keuken halen voor een workshop, diner met vrienden en familie. Een ouderwets diner met oma’s recepten tot alle food trends die er zijn.
Voorop staan de smaken en puurheid van ingrediënten, die ook af en toe stout mogen zijn en niet geheel goed voor de lijn!
Met mijn achtergrond van een indische moeder en spaanse vader heb je gelijk twee belangrijke eetculturen aan boord.
Elke week gaan we lekkere recepten toevoegen en later verslag doen van leuke kook workshops, zo nu en dan wat “keuken zendelingen werk” verrichten.
Deel je die passie of ben je gewoon benieuwd naar de blog, volg ons dan en ik hoop dat de recepten klaar maakt voor je dierbaren. Vandaag de eerste blog en hopelijk de start van een serie lekkere, leuke, simpele en verse gerechten maak blogs.
En daarnaast leuke food events, bij mensen thuis, op locatie en festivals.

Volg mij op mijn culinaire reis.

3 opmerkingen:

  1. Ik krijg trek in al dat heerlijke eten en ben benieuwd naar je volgende blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij willen wel als culiliteraire proefkonijnen fungeren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet koken het is toveren wat jij doet !!

    BeantwoordenVerwijderen